Gyakori Kérdések

Hol kaphatok további tájékoztatást a termékek felhasználásáról?

Keresse ügyfélszolgálatunkat: https://webshop.mls.hu/kapcsolat.html ,  illetve a falazúrok felhasználásáról és a kezelt felületek karbantartásáról további tájékoztató érhető el a http://milesi.hu/lakossagi-felhasznalok/segedletek honlapon.

A webshopon feltüntetett színmintákat van lehetőség személyesen is megtekinteni?

Igen, telephelyünkönM.L.S. Magyarország Kft. - 2310 Szigetszentmiklós, Sellő u. 8.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A Futár általi kiszállítás díja Magyarország területén egységesen bruttó 2000 Forint. Bruttó 50 000 forintot meghaladó vásárlás esetén a kiszállítás INGYENES!

Mi történik, ha nincs aki átvegye a megrendelt csomagot?

Ha a futár nem találja a címzettet a kézbesítési címen, telefonon jelentkezik, illetőleg értesítőt hagy a helyszínen az elérhetőségével, hogy Ön egyeztetni tudja az ismételt kiszállítás címét, időpontját. Sikertelen kézbesítést követően a következő munkanapon a futár újra megpróbálkozik a kézbesítéssel.

Mire kell figyelnem a vízhígítású termékek tárolásakor?

A vízhígítású termékek különösen érzékenyek a tárolási feltételekre: 5 °C alatti és 35 °C feletti hőmérsékletek befolyásolhatják a termékeket, használhatatlanná téve azt. Ebből az okból kifolyólag a vizes termékeket zárt helyen, 5 °C - 35 °C közötti hőmérsékleten, napsütéstől védett helyen kell tárolni.

Hogyan tudom módosítani a regisztrációkor rögzített adataimat?

Regisztrált felhasználóként, az MLS.hu online áruházban megadott adatait bármikor megváltoztathatja bejelentkezés után az „Fiók áttekintő” gombra kattintva.

A regisztrációkor megadott adataimhoz hozzáférhet harmadik fél is?

Az MLS.hu online áruház üzemeltetőjeként cégünk, az M.L.S. Magyarország Kft. fontosnak tartja vásárlói adatainak biztonságos, és diszkrét kezelését. Az MLS.hu online áruházban regisztrált felhasználók adatait a megrendelés teljesítése és a megrendelés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. A vásárlói adatokat harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a webáruház alvállalkozójaként működik (pl.: futárszolgálat). Ekkor azonban, az alvállalkozók az adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. A vásárlói adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Adatkezelő: M.L.S. Magyarország Kft.
Székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Sellő u. 8.
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-72658/2014.

Vonatkozik jótállás a webshopon vásárolt termékekre?

Az MLS.hu online áruházban megrendelt felületkezelő anyagokra és egyéb termékekre a törvényi szabályozásban meghatározott jótállást vállalunk. A jótállás nem terjed ki a termék nem rendeltetésszerű tárolásából, használatából eredő minőségváltozásra. Vállakozásunk jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Meddig állhatok el a vásárlástól?

A jogszabályoknak megfelelően az átvételtől számított 14 naptári napon belül a vásárló indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.

Csak bontatlan termék esetén élhetek az elálláshoz való jogommal?

Az elállás joga csak sértetlen, eredeti minőségben megőrzött termék esetében érvényesíthető. Amennyiben a termék paraméterei gondatlan kezelésből és/vagy tárolásból adódóan lényegesen megváltoznak, a vevő elveszíti az elálláshoz való jogát. Ilyen például a fagykárt szenvedett, de eredeti, bontatlan csomagolásban központi címünkre visszajuttatott termék.